Vikingvélemény

2012.08.19. 11:01 a Viking

Bergen 0.1

Megjöttünk!

Nos kérem 25 óra volt az út, a végére majd megkergültem. Először repülő Göteborgba (SWE), ahol olyan kis fingnyi reptér van, hogy ilyet még nem láttam. Konkrétan a tehenek mellett szálltunk le közvetlenül (annak a tejéből sem innék). Ezután volt időnk 8-tól kb fél 6-ig a városban, megnézegettük, lerohadt a lábunk é a derekunk a 10 kilós hátizsáktól (a 30 kilós bőröndöket a csomagmegőrzőben hagytuk). Göteborg kedves kis város, szép, de semmi különös A parkban jót aludtunk/tam, úgy is néztem ki kb mint egy kelet-európai csöves :)

Utána vonattal mentünk Oslóba, onnan pedig 11 körül indult az éjszakai vonat. Nagyon kulturált, mondanom sem kell, kényelmes, modern tök jó. Megérkeztünk hajnalban, tragikusan fáradtan, majd így indultunk neki a regisztrációnak és mindenféle adminisztrációnak. Találkoztunk az egyik főnökünkkel, aki nagyon kedves aranyos (remélem nem ad majd sok munkát, hogy rendesen is tudjak mellette dolgozni pénzért).

A szállás elsőre rémes volt, egy rohadt nagy üres szoba, aminek az ablaka közvetlenül egy óvoda udvarára nyílik. Nem nagy óvoda, kb 5-6 gyerek van benne, de elsőre ijesztő volt, ahogy a félmeztelen seggemre ott bámulnak az óvodások és óvónénik :D De amúgy megszokható. Oviidőben úgysem nagyon leszünk itthon. Kicsit berendezkedtünk, így már egész otthonos. Az ágyból lehet látni valamelyest a fjordot is. Internet meg persze nem működött... de mivel Vikingné egy számítástechnikai zseni, egy született géniusz, így ma már szörfözhetünk :D

Kajának első körben rákot sütöttem a' la natur. Marha finom, csak kissé büdös.

Most már túl vagyunk az első sokkoló nagy bevásárlásokon, elkezdtük az akklimatizálódást, éppen ezért ma elmegyünk egy bergeni magyar találkozóra :)

Innen már egyszerű a dolog: pár hét múlva el kell kezdeni munkát keresni, majd innen már csak 3 és fél év meló, és irány vissza. (adja ég!!)

Így elsőre ennyi.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2012.08.30. 15:50:16

egyél sok babot és nem lehet baj!