Vikingvélemény

Vikingnek lenni jó!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új kommentek

2010.11.20. 23:48 a Viking

Hogy van bőr a képeden? RTL Klub, mindennek alja!

     Mi van? Hol vagyok?

Megnéztem Nővéremmel és Sógorommal az X-faktor egyik részét az előbb. (Szerintem a helyes zsűri így állna fel: Paksi Endre, Kalapács József, Lukács László, Petrás János, de nem ez a lényeg) Ez jó is volt. Közben megy a reklám, hogy egyből jön a ValóVilág 4, amit Balázs vezet. Szupcsi. Megnézzük, röhögjünk egy kicsit. Hát... röhögés az nem volt. Megdöbbenés annál inkább.

Történelmi adás volt ez. Ez a ma este volt a magyar televíziózás történetének legméllyebb pontja. Balázs beharangozta, hogy nagy meglpetés lesz. Volt. Jön Lilu, az egyik régi ismert VV műsorvezető. Bekonferálja a társát, aki meglepetésre nem Balázs: megérkezik Stohl András. Igen, Igen. Stohl Buci. Az a Stohl Buci, aki májusban bekábszerezve és ittasan okozott közúti balesetet, 1 súlyos és három könnyű testi sérülttel.

Hogy hogy úszta meg a börtönt, az egy külön történet. De utána visszamegy/hozzák az RTL Klubba? Egy drogos majdnem gyilkos köcsögöt képernyőre tesznek? Persze ez csak relatíve kevés embert zavar, látom magam előtt, hogy a csepeli munkás-tinilány, a szombathelyi és nagykanizsai focista, a  nyírbátori újmagyar, az angyalföldi és ezstergomi panellakó nyugger imádja, hogy újra láthatja Bucikát. Az hogy mit csinált, milyen ember, az meg csak csúnya pletyka, meg műbalhé. Meg amúgy is, ki nem szarja le? De várj!

Ő nem csak úgy megjelent, szerényen, megbánósan... neeehehem. Kérem itt nagy show van: énekel, táncol. És mit? Azt énekli: Rossz vagyok, de használható.... stb stb. Majd viccelődik, hogy Zámbó Imre emlékkoncerten is énekelhetne, hogy: egyszer megjavulok én. Ennyire vicces vagy b...eg? Nem is értem, hogy hogy van bőr a pofáján! És a nép meg a tömeg ezt nézi? És örül? És őrjöng? Ez a mi országunk?

Tudod miért csinálja az RTL? Mert a blikk, a story, meg a kiskegyed, talán a Magyar Nemzet és a Hírlap ezzel lesz teli. Ezen a Stohl-ügyön fognak csámcsogni hetekig. És ez a botrány mit szül? Nézettséget. Brutális nézettséget.

Mindig sokat vitatkozunk, hogy mi szül mit? A nézői igény a műsort, vagy a műsor a nézői igényt. Hát ennél határozottabban már nem tudnék kiállni a második variáció mellett. Egyszerűen én azt nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy a tömeg egy drogosan, ittasan karambolozó, valami miatt el nem ítélt nyálasképű köcsögre celebre kíváncsi. Én ezt nem fogadom el. Meggyőződésem, ha ugyanilyen promó mellett az adók teszem azt...mittudomén... természetfilmet adnának, akkor azt bámulnák.

Romboljuk porrá? Hogyan? Rendes helyen másnap százezres tüntetés lenne az RTL-székház előtt. Itt legfeljebb lelkes aláírásra váró tinilányok lesznek holnap. Eddig se néztem, ezután sem fogom, a tömeg meg majd butul tovább a maga útján.

Igazságot Kalapács Józsinak!

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vikingvelemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr102462185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lt. Aldo Raine (törölt) · http://egyetemvaros.blog.hu 2010.11.21. 00:16:18

Sanyi, állj a mozgalom élére. Én támogatlak. Fészbukon már aktivizálódik a nép.

Lt. Aldo Raine (törölt) · http://egyetemvaros.blog.hu 2010.11.21. 00:19:15

"Szívj fel egy pár sort, légy te is bátor, üss el egy csávót, bármilyen távol áll...
Mert neked ez jár, mert te vagy a sztár..."

Jamal_Fraser 2010.11.21. 15:18:36

erre tényleg nem lehet már mit mondani, nekem az a furcsa, hogy te még meglepődsz ilyeneken Sándor!

Noked-Lee 2010.11.21. 16:02:03

nekem azért még mindig császár előd a kedvencem. bucinak még sokat kell tanulnia tőle.

Kiflee 2010.11.22. 21:25:45

hála az égnek, hogy nem láttam, így is eléggé föl tudtam háborodni - kösz Viking. jó írás, minden sorával egyetértek.

Jamal_Fraser 2010.12.03. 23:22:14

posztojjá Viki, a tanulás nem mentség!
süti beállítások módosítása