Vikingvélemény

Vikingnek lenni jó!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új kommentek

2010.07.25. 11:34 a Viking

EFOTT 4. nap. The Final!

        Elérkeztünk az Efott utolsó napjához! Készültünk rá, hiszen gyakorlatilag mindent, ami még érdekelt erre a napra zsúfoltak be, lehetőleg egy időpontban. A délután melegítéssel kezdődött, el kellett innunk Milánnal az ingyensör kuponjaimat a hangiban. Itt ettünk is egy pizzát, amitől nagyon kikészültünk. :) Majd irány Orfű. Szokásos kocsmában ráhangolódás az estére, több pozitívummal megspékelve: beszélgettünk Vona Gáborral, nagyon jó érzés volt, láttuk Dúró Dórát bikiniben, hát.. ez is! :) Aztán kezdődhetett a menet!

1: Komár Laci! (előtte egy kis hangulatcsinálás a Rádio1 diszkósátorban) Hát Laci bácsi plébekelt, rosszul, nem volt valami nagy dolog, kicsi tánci, aztán otthagytuk.

2: Irány az OTP sátor és a Vad Fruttik. Másodszor voltam koncertjükön, már az első a PEN-en is nagyon bejött, de elfelejtettem, hogy tetszik. Most viszont nem. Zseniális buli volt, nagyon bejövős zenét csinálnak, a koncertnek pedig nagyon jó hangulata volt. Bár nem igazán tudom, hogy mi ez a zene, de nagyon remélem, hogy nem alter, mert nem akarok alteros lenni. De nem nagyon láttam ilyen arcokat, meg meghalni sem akartam, szóval biztonságban vagyok. Nagyon pozitív meglepetés volt, hogy ennyire bejött amit ezek a veszprémi srácok csináltak, THX! Sajna nem tudtunk ott maradni végig, mert a Suhancosban már készülődött 2010 legnagyobb bulija.....a Kozmix. Így Ágotával, Miluval és Rucsival átmentünk oda.

3: Gyűlt a tömeg, retró arcok, diszkósok, bunó punkok, mindenki. Tömeg. A koncert a csúszások miatt 10 perc késéssel indult. És akkor megjelntek, és beindult a banzáj. Sikítottunk, ugráltunk, újra 11 évesek voltunk. Közben megjött a Weisz és az Ondruska házaspár. Nem nagyon tudok itt mit ragozni, ez 2010 legnagyobb bulija volt, még úgy is, ha a számok fele feldolgozás volt (Bonanza, Scooter, Depeche Mode, Omega) :D És jellemző, hogy a technika a az Angyal című szám alatt szart be. Ezzel együtt felejthetetlen. Olyan meleg lett a sátorban, hogy félmeztelenül ugráltunk, de végig. Szegény Rudinak a végére ki is ment a térde, de kedvese megmentette az életét, Ágota már alig állt a lábán. "Nem tudok erről beszélni..."

Ha holnap megkérdeznek, hogy megyek-e Kozmix koncertre 1000 FT-ért, rávágom, hogy induljunk! Másnap ugyanúgy. Pedig rocker vagyok... :D

4: Most utálni fogtok kedves alterosok. Jött a nagyszínpadon a Kispál. Erről csak annyit, hogy bűn fos volt az egész (ebben többen megerősítettek). Csak azért halgattam végig, hogy ne lehessen mondani, nem voltam még egy teljes Kispál koncerten. Mindenki feladta már körülöttem, és otthagyta ezt a fost: Dzsutti, Ágota, Milán, Rucsi... Kezdjük azzal, hogy picsa részegen játszottak. Ez a Ganxtáéktól elmegy, meg ők legalább akkor is jól csinálják. Lovasi "kossuth díj" Bandi ordenáré volt, fújta azt a szaros vuvuzeláját a mikrofonba, cigánykerekeztette a többieket, közben meg nem történt semmi. Rendes piaszüneteket tartottak a színpadon. (Döglégy Zoleeéknál is ott volt a Jim Bim, de ott ennek ellenére pörgött a műsor.) Szép búcsú. Méltóságteljes mondhatom. Emellett a zene rém fos volt. Nyilván a rajongók ettől is sikitoztak, de azok egy szaftos fingtól is elélveznek, ha azt a "kossuth díj" Bandika nyomja ki.

Zenei megoldásokban maga a zene változatosabb, mint a Quimbié, hangulatában egyhangú, bár kevésbé, mint a Quimbi, színpadon és buliban viszont messze messze alulmarad Kiss Tibiékhez képest (ők pozitív csalódás). Eleinte pont fordítva gondoltam volna, de a Kispál messze a alulmúlta őket. A Belgával együtt (amiből 3 számot bírtam csak) a Kispál volt a leggyengébb az egész EFOTT-on. Hogy ezen mit esznek, őszintén nem értem. Ja és nem csak az Ákos politizál színpadon, hanem a "kossuth díj" Bandi is, csak kicsit árnyaltabban... (ezt azért mondom csak, mert az alterosok ezt szokták felhozni többek között Ákos ellen, egyébként jogosan. Csak akkor legyenek szigorúak a saját imádottukkal szemben is.) Pontosan ugyanúgy mintapéldánya volt ez a koncert annak, hogy hogy nem viselkedünk színpadon. Lovasi= Ákos. Röviden. Ezek alapján már egyértelmű, hogy a Kossuth díjat valójában Lukács Laci és Dévényi Tibi bácsi érdemelte volna meg.

Összességében az EFOTT nagyon pöpec volt, jó buli, nekem jobban bejött, mint a PEN. A csúcspont a Vad Fruttik és a Kozmix volt. Bodán kívül mindenki jó fej volt, még  Vanyus is, abban a kis időben, mikor velünk volt. A legjobb fej most ebben az 5 napban pedig nem volt más mint...........: RUCSI! Ez a harcidroid és húsvét szigeteki gólem (érdekes identitászavar), a cataflam királya! Gratulálok István!

No ennyi volt idén az EFOTT! Hajrá Fradi, Hajrá Debrecen, Hajrá Győr, Hajrá Magyarok!

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vikingvelemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr122174374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2010.07.25. 12:52:22

Milyen magyarok?! =O

Ja, Rucsi jófej volt, de nem értem Boda miért volt ocsmány. Az mondjuk igaz, hogy én kb annyit láttam efotton, míg lementünk, majd reggel/délelőtt, meg ebédnél, azt kész, de semmi baj nem volt vele.

Lovassyn kurva jót szundítottam a tömeg mellett, de az üvegben nincs már több vodka című számra már ugráltam. Kozmix kihagyását sajnálom azért.

Hajrá MTK, Hajrá Budapest, Hajrá Izrael, Hajrá Jamaica, Hajrá Orrmányosok!

Kiflee 2010.07.25. 14:33:47

Dórácskát mi is láttuk bikiniben, tényleg szép látvány volt...
bevallom, a quimbyre nem nagyon emlékszem, viszont az előző két koncert alapján megerősíthetem, hogy csak a zenével szoktak foglalkozni és nem nagyképűek. alkohol és drog más kérdés, mostanában állítólag visszavettek belőle.
Lovasi soha nem volt szimpatikus, egy tahó, egoista barom. a zenekart viszont nagyon szeretem. zeneszakmai és egyéb kérdésekbe nem mennék bele, alapjában véve élveztem a koncertet (a számokat).
pedig megesküdtem volna, hogy én voltam a közellenség efott-on, főleg esetedben, Viking :) tényleg, Bodával mi volt a gond?

a Viking 2010.07.25. 18:18:01

@Kiflee: Főleg esetemben?? nem értem miről beszélsz? te akartál elverni :) :)
Zeneszakmai szempontból sem volt szerintem nagy durranás, bár az szubjektív.
@Jamal_Fraser: nem értitek mi volt a baj a Bodával? ha nem találkoztatok vele akkor érthető. Végig nyávogott az utolsó nap kivételével, fúrt, hogy milyen szar ez az efott, inkább be kéne ülni egy olcsó pécsi kocsmába 4 napig. egyik este 9-kor, másik este fél 11-kor vonult el sértődötten. Mindennel baja volt. Hisztis picsa. Kb ennyi volt vele a baj.

a Viking 2010.07.25. 18:20:02

@Jamal_Fraser: Budapest miért került Izrael mellé? A magyar nemzettest része.

Jamal_Fraser 2010.07.25. 20:53:44

@a Viking: háhá! ez milyen vicces így leírva!

Lt. Aldo Raine (törölt) · http://egyetemvaros.blog.hu 2010.07.26. 04:27:49

@a Viking: Boda legnagyobb alakítása egyik reggel a buszon volt. Jogos volt a tiltakozása, egészen addig amíg nem akart leszállni a buszról. Utána már voltak problémák...
Kérem kapcsolja ki.

Droid 2010.07.29. 15:48:15

:) Köszönöm kedves Viking! Remélem Zikk-alj Fest-en is jót fogunk mulatni és most emlékezni is fogok rá !
süti beállítások módosítása